אתה בוודאי שם לב כי לאחר ביקור באתר זה הופיע שוב מספר פעמים על מודעות של אותו אתר שעוקב אחריך מכל מקום לתקופה מסוימת. זה נקרא רימרקטינק retargeting באנגלית.

אז מה זה רימרקטינג?

באופן קונקרטי, כאשר אתה נכנס לאתר אתה יוצר קוד מיקוד. הקוד זה שומר אותך ברשימה המאפשרת לעקוב אחריך דרך מודעות בצורה חדשה את המוצרים או השירותים שעשויים לעניין אותך באתר המדובר

אתר המסחר יצע בד״כ מוצרים או שירותים למכירה באופן מקוון באינטרנט, ומאפשר למבקר לבצע את הרכישה שלהם ישירות באתר.

1.איך הרימרקטינג עובד ?

באפשרותך להגדיר את הרשימות המבקרים אלה במספר קטגוריות ספציפיות.

אלה שפשוט ביקרו דף הבית שלך, אלה שהוסיפו מוצר בעגלת הקניות מבלי להשלים את ההזמנה, אלה שהגיעו בדף הנחיתה שלך מבלי למלא את הטופס או אלה שכבר ביצעו רכישה באתר שלך (זה נקרא upsell)

אתה יכול להשתמש ברשימות הרימרקטינג בפלטפורמות מרובות המתאימות ליעדים ולקהלים שלך. פלטפורמות מסוימות יהיו מתאימות יותר מאחרות בהתאם לפילוח שלך

פייסבוק
הדבר הראשון לעשות ולחבר את פיקסל Facebook לאתר שלך כדי לעקוב אחר כל מי שביקר באתר שלך וגם יש סקירה כללית של הפניות שנוצרו.

בעת הגדרת הקמפיין ניתן ליצור “קהל מותאם אישית”, והמציין את מקור הקהל. פייסבוק מציעה קטגוריות שונות של מקור הקהל : ביקרו באתר או בדף מסוים, לשלב רשימה קיימת כבר, אינטראקציה עם אירוע, להוסיף מוצרים בעגלת הקניות מבלי להשלים את ההזמנה

מודעות גוגל
תחילה תצטרכו להגדיר את תג “google ads remarketing ” במערכת google tag manager שלכם.

משם אתה יכול ליצור את הקהל שלך על ידי הגדרת קריטריונים ספציפיים מאוד. ביקרתי בדף אחד ולא בדף אחר, ביקרתי בדף זה או אחר, ביקרו בדף וגם בדף אחר, ביקרו בדף לפי תאריכים, ביקרו בדף לפי התגית (לדוגמה לחץ על “הוסף בעגלה”)

כמובן שיש פלטפורמות שונות להשתמש remarketing כמו טאבולה LinkedIn ואחרים

3. למה להשתמש ברימרקטינג?

מהם היתרונות האמתיים של הרימרקטינג ? במיוחד מאחר שכבר יש לך תקציב המשמש לקמפיין הקלאסי הנוכחי שלך.

אתה צריך לדעת ש-97% מהאנשים שלוחצים על המודעה שלך בפעם הראשונה לא מבצעים בה פעולה.

רק רימרקטינג, יאפשר לך לשחזר חלק מהלקוחות הפוטנציאליים האלה

עלות
קמפיין רימרקטינג יעלה פחות מכיוון שאתה מפלח קהל שכבר מכיר אותך. זה לא יאפשר לאף אחד לפלח כדי ללחוץ בקלות רבה יותר על המודעה שלך כך CTR שלך (קליק דרך שיעור) יהיה גבוה יותר

ROI (החזר השקעה)
התשואה על ההשקעה שלך גבוהה יותר, ומאפשרת גיבוש סופי של פוטנציאל לקוח בעלות נמוכה יותר מקמפיין קלאסי שיאבד חלק מהם בלי רימרקטינג

מוניטין
על ידי פילוח מבקרים באתר שלך תוכל להגדיל את המוניטין שלך הודות לקמפיין רימרקטינג המאפשר לך להכיר אותך טוב יותר

לשמור על לקוחות
מערכת היחסים עם לקוח לא נעצרת בהזמנתו! אתה תמיד יכול להציע מוצרים חדשים או שירותים משלימים באמצעות קמפיין רימרקטינג

קל יותר לשכנע לקוח קיים מאשר לקוח חדש

לסיכום, אי אפשר לשים קמפיין קלאסי של המוצרים או השירותים שלך ללא רימרקטינג שעוקב אחר הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

אם אתה רוצה לדבר על זה אל תהססו לפנות אלינו.

בדיקה seo חינם

פנייתך התקבלה בהצלחה.
נציג יחזור אליך בהקדם האפשרי.

רוצים לשמוע עוד פרטים