עליך לקחת בחשבון מספר יתרונות העומדים לרשותך בסוג זה של אסטרטגיה.

 ראשית, התוצאות גלויות  במהירות. אם הקמפיין בוצע כראוי, הפניות שנוצרו יהיו באיכות גבוהה.  

שנית, אתה שולט בעלויות הקמפיינים שלך, מה שיאפשר לך להתאים את כמות התנועה שאתה רוצה לקבל.

שלישית, אתה יודע בדיוק את עלות הקמפיינים שלך, כמו גם את התשואה על ההשקעה שלך.

קמפיין בגוגל או ברשתות חברתיות

 SEA היא מערכת פרסום בתשלום המבוססת על מכירות פומביות שמגדירה את פלטפורמות השידור הידועות ביותר כמו GoogleAds או FacebookAds. לכל אחת מהפלטפורמות יש רשת שידור משלה.

תהליך מכירה פומבית מוגדר בהתאם למילות המפתח שבהן נעשה שימוש, זה עשוי להשתנות בהתאם לאיכות המודעה.

קיימים 3 מודלי תמחור:

CPC

“עלות לכל קליק”  אתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך.

CPM

“עלות לאלף חשיפות” אתה משלם כאשר המודעה מוצגת 1000 פעמים.

CPA

“עלות לפעולה ”  שאתה משלם בהתאם לתעריף שקבעת על-ידי המרות.

קידום אורגני או מממון ​

השניים אינם מנוגדים. להיפך, הם משלימים. שתיהן שיטות של קידום שיאפשרו את הצלחת העסק שלך באינטרנט. יחד הם מביאים לך תוצאות הרבה יותר מעניינות מאשר בחירת שיטת קידום אחת.

יש לציין כי אם אתה משתמש בקידום ממומן או בקידום אורגני זה לא בחינם, כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית צריך מינימום של תקציב כדי להביא תוצאות איכותיות.

בהתאם לתקציב ולמצב השיווקי שלך, יהיה צורך לאימוד איזו שיטת קידום תהיה יעילה יותר עבורך.

בדיקה seo חינם

פנייתך התקבלה בהצלחה.
נציג יחזור אליך בהקדם האפשרי.

רוצים לשמוע עוד פרטים