fbpx

קידום אורגני או ממומן ?

כדי להיות גלוי באינטרנט אתה צריך ללכת או על קידום אורגני או על קידום ממומן? תכלס, על מנת להיות גלוי באינטרנט, אתה חייב להיות בעמוד הראשון של Google.לעתים, רוב האנשים חושבים שקידום אורגני שנקרא SEO וקידום ממומן שנקרא SEA הם אחד נגד השני. במדריך זה, ננסה להבין כל אחת מהשיטות שיווק האלה. 

1. מה זה קידום ממומן?

SEA היא מערכת פרסום בתשלום המבוססת על מכירות פומביות שמגדירה את פלטפורמות השידור הידועות ביותר כמו GoogleAds או FacebookAds. לכל אחת מהפלטפורמות יש רשת שידור משלה.

תהליך מכירה פומבית מוגדר בהתאם למילות המפתח שבהן נעשה שימוש, זה עשוי להשתנות בהתאם לאיכות המודעה.

קיימים 3 מודלי תמחור:

Cpc

“עלות לכל קליק”  אתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך.

CPM

“עלות לאלף חשיפות” אתה משלם כאשר המודעה מוצגת 1000 פעמים.

CPA

“עלות לפעולה ”  שאתה משלם בהתאם לתעריף שקבעת על-ידי המרות.

א. מהם היתרונות של SEA

עליך לקחת בחשבון מספר יתרונות העומדים לרשותך בסוג זה של אסטרטגיה.

 ראשית, התוצאות גלויות  במהירות. אם הקמפיין בוצע כראוי, הפניות שנוצרו יהיו באיכות גבוהה.  

שנית, אתה שולט בעלויות הקמפיינים שלך, מה שיאפשר לך להתאים את כמות התנועה שאתה רוצה לקבל.

שלישית, אתה יודע בדיוק את עלות הקמפיינים שלך, כמו גם את התשואה על ההשקעה שלך.

ב. מהם החסרונות של SEA

למרבה הצער, לאסטרטגיה זו יש גם חסרונות.

כי העלות שלה יכולה להיות גבוהה מאוד אם התחרות חזקה. מנקודת המבט של המרות גם אם הקמפיינים שלך מאוד איכותיים מספר הפניות שנוצרו הוא נמוך למדי (בין 4% ל 8% המרה לעומת מספר קליקים בממוצע) בהתאם לתחום  הפעילות. חיסרון נוסף, ברגע שאתה מפסיק את הקמפיין  שלך אתה נמחק לחלוטין מהתוצאות במנועי חיפוש.

2. מה זה קידום אורגני

SEO (לקרוא מה זה SEO) הוא על יישום טכניקות, המשפרות את המיצוב שלך בגוגל. העיקרון הוא לעבוד על איכות הדפים שלך על פי ההמלצות של גוגל כדי למצוא אותך בעמוד הראשון במנוע החיפוש.

א. מהם היתרונות של SEO

היתרון של להיות בעמוד הראשון בגוגל מאפשר לך לשפר את המוניטין שלך וכתוצאה מכך לבנות בטחון למשתמשי האינטרנט בהחברה שלך. כמובן  העלויות נמוכות אך מומלץ  לקרוא למומחה SEO לעבוד על ה-SEO של האתר שלכם. העבודה שנעשתה על ידי מומחה SEO היא בת קיימא בניגוד לקמפיין בתשלום.

ב. מה החסרונות של SEO

היום כולם רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל והתחרות קשה. כדי להיות  בעמוד הראשון בגוגל  זה  עבודה לטווח ארוך שלפעמים דורש לשמור באופן קבוע על האבולוציה של המיקום שלך. אתה גם צריך לשפר את  איכות  הדפים שלך על בסיס קבוע.

3.קידום אורגני נגד קידום ממומן מי מנצח?

השניים אינם מנוגדים. להיפך, הם משלימים. שתיהן שיטות של קידום שיאפשרו את הצלחת העסק שלך באינטרנט. יחד הם מביאים לך תוצאות הרבה יותר מעניינות מאשר בחירת שיטת קידום אחת.

יש לציין כי אם אתה משתמש בקידום ממומן או בקידום אורגני זה לא בחינם, כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית צריך מינימום של תקציב כדי להביא תוצאות איכותיות.

בהתאם לתקציב ולמצב השיווקי שלך, יהיה צורך לאמוד איזו שיטת קידום  תהיה יעילה יותר עבורך.

אם אינך יודע כיצד להגדיר את קידום שלך אל תהסס לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר.  

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin

מחפש הצעת מחיר, יעוץ או לתאם פגישה?

Rate this post

בדיקה seo חינם