fbpx

מה זה CTR

1.שיפור שיעורי אחוזי הקליקים באופן אורגני (CTR)

שיעור ה-CTR הוא מספר הקליקים שהמודעה מקבלת חלקי מספר הפעמים שהיא מוצגת.

למה זה חשוב לנו לצורך קידום התוכן?( לקרוא מה זה SEO?)

שיעור ה-CTR הוא אחד הנתונים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.  

שיעור הקליקים עוזר לנו לדעת האם האסטרטגיה השיווקית בה נעשה שימוש, רלוונטית ואפקטיבית למטרות שהוגדרו.

בנוסף, שיעור קליקים גבוה, משמעותו יחס המרות גבוה, כלומר – הצלחה של התהליך השיווקי.

הנה 7 טיפים מעולים שיעזרו לכם לשפר את שיעור הקליקים:

1. זמן טעינת עמוד קצר

3 שניות צריך להיות משך הזמן המקסימלי לטעינה של עמוד אינטרנט שיווקי.  זכרו שהלקוח הפוטנציאלי שלכם אינו סבלני ואין לו זמן. במידה ומבקר יידרש לחכות מעל ל- 3 שניות לטעינת הדף, קרוב לוודאי שהוא יעזוב אותו. בהתאם, פחות לקוחות פוטנציאלים יבקרו בעמוד, וה- CTR יהיה יותר נמוך.דרך page speed של גוגל אפשר לקבל ציון על הזמן טעימה של אתר.

ציון search consol

2. שימוש ב search CONSOLE

הפעלת אתר הכולל דפים רבים, מקשה על מדידת ה-CTR של כל עמוד.

שימוש בכלים כמו search CONSOLE, יעזור לכם לעקוב אחרי תוצאות ה- CTRשל כל עמוד ולסייע בזיהוי עמודים עם CTR נמוך, כך שתוכלו לשפר אותם.

3. שימוש במספרים בכותרות

רוב כותרות SEO יכללו מספרים. מחקרי משתמשים הראו כי מבקרים מאוד אוהבים לקרוא טקסט בצורת רשימה מכיוון שזה גורם להם להבנה יותר קלה של התוכן ומספק להם נתונים מדויקים לפני שהם נכנסים לעמוד.

4. שימוש ב- rich spinet

מדובר בכלי אינטרנט, המופיע בתוצאות החיפוש של גוגל(ברוב המקרים הוא גם מוסיף מידע חזותי באמצעות תמונות או סרטונים. חשוב לדעת ש- rich spinet לא בהכרח יקדם אותך לתוצאות הראשונות בחיפוש בגוגל אבל בהחלט יכול ספק מידע אמין על עסק שיובל לעוד קליקים על הלינק. מאוד ממליץ על תוסף kk Star Ratings מאוד קל להשתמש בו.

5. שימוש ״בזנב ארוך״ של מילות מפתח

מילות מפתח ארוכות מקבלות פחות מבקרים ממילות מפתח קצרות או ״מפורסמות״ יותר, ולכן התחרות עליהן קטנה יותר. האסטרטגיה היא לתת לכם פחות זמן כדי לקדם עמוד בגוגל. לדוגמה יותר קל להקדם “משרד עורך דין נזיקין מומלץ באיזור המרכז” במקום “עורך דין נזיקין”

 

6. כותרת SEO מעניינת:

כותרת SEO טובה תכלול בד״כ שלושה רכיבים: שם של אתר, מפריד, תיאור תוכן העמוד.

ככל שהכותרת תהיה ייחודית ומעניינת יותר ככה יעלה ה- CTR. בנוסף, חשוב שהכותרת תהיה שונה מהכותרת של המתחרים.

כותרת SEO אפקטיבית תכלול בדרך כלל

א. מספרים או ״רשימה״.

ב. שימוש בשם פועל בכותרת – הצגת הפעולה גורמת לאנשים ללחוץ על הלינק (לחפש, לראות, לבדוק וכו’)

ג. ניסוח הכותרת כשאלה – משתמשים רבים מחפשים תוצאות שונות בגוגל בגלל חוסר מידע או על מנת לקבל תשובות לנושא מסוים.

לסיכום, שיפור ה- CTR אורגני הוא עבודה לטווח ארוך, אבל אם נעשה היטב ובאופן מקצועי, ניתן לקבל תוצאות אפקטיביות.

ספרו לנו מה שיעור ה-CTR של העסק שלכם, ואיך אתם פועלים לשפר אותו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin

מחפש הצעת מחיר, יעוץ או לתאם פגישה?

Rate this post

בדיקה seo חינם