SEO המייצג "אופטימיזציה למנועי חיפוש" הן השיטות המשמשות לשיפור המיקום שלך בדפי גוגל. SEO נעשה בדרך כלל על ידי מומחה לקידום אתרים שמטרתו להפוך את דפי האתר שלך לגלויים בעמוד הראשון בגוגל. כדי להגיע לשם יש כמה שיטות שמשתמשים היום לשיפור האיכות של הדפי אתרים מול גוגל
כמה עובדות חשובות שכדאי לדעת על גוגל:
91% ממשתמשי האינטרנט נשארים רק בעמוד הראשון של גוגל.
60% מתעריפי הקליקים מגיעים מ-3 המודעות האורגניות הראשונות בגוגל.
[תמונה]
היום זה לא מספיק ליצור אתר כדי להפוך את עצמך ידוע לציבור. אתה צריך להיות גלוי ללקוחות אלה וגם להיות עם תוכן איכותי. חשוב לתת אימון ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולהיות גלוי מקסימום פעמים כאשר הוא מבצע חיפושים שיש להם קישור עם המוצרים שלך או השירותים שלך. הנראות בגוגל יאפשר לך לקבל מוניטין עם הלקוחות שלך ובמיוחד אתה יוצר תנועה איכותית. במילים פשוטות, קידום אתרים הוא חיוני כדי ליצור תנועה. יש לו כמה טכניקות כדי לשפר את קידום ה- SEO שלו.
כיום 60% מהחיפושים ברשתות החברתיות או בגוגל נעשים באמצעות טלפונים ניידים. זוהי אחת הסיבות מדוע זה הכרחי כי האתר שלך יהיה מתאים וקל לניווט על מסכי הטלפונים הניידים. אם האתר שלך אינו מתאים לנייד, זמן הגלישה של משתמשי האינטרנט יהיה קצר וגוגל תיקח את זה בחשבון כאתר באיכות נמוכה ולא תוביל אותך לעמוד הראשון בשלה.
ישנם קישורים פנימיים (on-site ) וקישורים חיצוני (off-site)
קישורים פנימיים הם השיטה החשובה ביותר עבור קידום אתרים. הם מורכבים מקישור הדפים שלך באתר שלך זה לזה. זה יאפשר למנועי החיפוש וגם למשתמש האינטרנט להתחבר אחד עם השני באופן טבעי.
הקישור החיצוני מאפשר להגדיל את המוניטין של האתר שלך עם גוגל. המטרה היא לקבל המצלה מעצר אחר על ידי העדפת איכות עם קישורים שנוצרו בבלוג שלהם שיש להם קשר לפעילות משלך.
בשנים אחרונות Google הופך להיות יותר ויותר בררן על תג הכותרת (שונה לחלוטין מהכותרים H1, h2, h3 …) תג הכותרת חייב להכיל את כותרת הדף שלך חייב להיות אותנטי ככל האפשר אסור יעלה על 70 תווים.
לגבי תיאור המטא, הטקסט נועד למשוך משתמשי אינטרנט ללחוץ על המודעה שלך. למרות שבאופן אישי היום משתמשי אינטרנט נמשכים ותר ללחוץ על המודעה שלך עם תג כותרת אשר מושך את העין מאשר עם תיאור מטא. גודל של התיאור המטה מאפשר הוא בין 70 ל -150
המטרה העיקרית היא ליצור דף חדש באתר או בבלוג שלך ולספק את המידע הדרוש שמשתמשי האינטרנט מחפשים. הזמן שאנשים מבלים בדף שלך תלוי מאוד באיכות התוכן שלך. מהו תוכן איכותי שישפר את קידום ה-SEO שלכם?
קודם כל חשוב לבנות אתר עם כותרות וכתוביות. התוכן חייב להיות ברור ופשוט לקריאה. יש לקחת בחשבון כי למשתמשי האינטרנט אין את הידע הדרוש בתחום הפעילות שלך ולכן חשוב לעשות משפטים פשוטים עם פחות מונחים טכניים. זה גם חיוני עבור גוגל, יש תוכן של 300 תווים מינימום.
תמונות וסרטונים יעזרו לך מאוד להעשיר את התוכן שלך ובמיוחד להביא הסברים פשוטים יותר למשתמשי אינטרנט.
באנו לדבר על איכות התוכן שלך. כותרים הם גם חלק ממבנה הדף שלך. קודם כל H1 אשר צריך להיות הכותרת של הדף שלך. יהיה צורך לעמוד על המשמר כדי לקבל רק H1 אחד. לגבי הכותרים האחרים שלך נסה לשמור על מילות המפתח של הכותרת הראשית שלך באופן טבעי.
לסיכום, קידום אתרים הוא בעל חשיבות עליונה באסטרטגיית השיווק שלך באותה רמה כמו קידום אתרים בתשלום. כדי להיות מסוגל לבצע את זה ביעילות יש אבולוציה אמתית על מנועי חיפוש עדיף לקרוא על מומחה SEO.
יש לך אתר ואתה רוצה להיות גלוי יותר במנועי חיפוש אל תהססו ליצור איתנו קשר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin