Accueil » איזה מודעות לפרסם בפייסבוק
אתה בוודאי שם לב כי לאחר ביקור באתר זה הופיע שוב מספר פעמים על מודעות של אותו אתר שעוקב אחריך מכל מקום לתקופה מסוימת. זה נקרא רימרקטינק retargeting באנגלית.
נותן אפשרות למבקרים שרואים את המודעה הזאת ליצור איתך קשר ישיר וזו על מנת לשאול אותך על ישירות על השירות או על המוצרים שלך. רוב הזמן אנשים לא מעוניינים להשאיר פרטים כדי לקבל מידע על השירות או על המוצר אפילו אינם מעוניינים לחכות שנציג יחזור אליהם.
דרך המסנג'ר הם יכולים לקבל תשובה יחסית מהירה.
רק צריך לשים לב כי בדרך כלל, זו מודעה שפונה לקהל שכבר מכיר אתכם או מתעניינים בענף העסקי שלכם.
אין יותר מבאס מזה שנכנסים לבקר באתר שלכם ואז יוצאים מבלי לבצע אף פעולה או לדוגמה באתר של וו-קורמרס לא מכניסים מוצרים בסל הקניות ויוצאים לפני התשלום.
לכך קיימות מספר סיבות:
א. סך הסל יקר מדי בשביל המבקר.
ב. המבקר חייב לפתוח חשבון כדי להגיע לתשלום.
ג. תהליך התשלום מורכב מדי.
אז איך הרימרקטינג יעזור לכם?
יש צורך לבנות מודעה לקהל ספציפי. אתם צריכים לפנות לאותו קהל שביקר בדף שלכם (בדף המוצרים שלכם או בשירותים שלכם) אבל לא ביקרו בדף התודה (דף תודה הוא הדף שמאשר את ביצוע הקניה אשר המבקר ביצע
למה זה עובד? ניתן להציג דרך המודעה לקהל הזה – הנחות מיוחדות על מנת להחזיר אותם לאתר לסיום התשלום או לספר על יתרונות העסק שלכם.
יש לשים לב כי אנחנו פונים לקהל הזה שמקסימום ביקר באתר שלכם עד 14 יום.
שנקראות גם מודעות "קטלוג מוצרים" מאפשר לכם להציג באופן אוטומטי מוצרים נוספים לאנשים שהביעו עניין בקניה באתר שלך.
לפי דעתי, היא המודעה הכי חזקה. מהסיבה, שיותר קל להחזיר לקוח קיים במקום להביא לקוח חדש. כמובן רק אם הוא היה מרוצה מהשירות שהוא קיבל ממכם.
איזה סוג של מודעה הכי נינתה לך השראה ?
WhatsApp us