Made4Me הוקמה על ידי רודי מאייר אלאלי, חובבת אופנה ואומנות משפחתית. גדל בסדנאות של אביו וסבו, הוא שיתף פעולה עם מותגים יוקרתיים כמו SMALTO, BALENCIAGA, LACOSTE ו- THE KOOPLES, ושיכלל את מומחיותו ביצירת בגדים יוצאי דופן.
היה לפתח שני אתרים נפרדים עבור Made4Me:
made4me.co.il: אתר ראווה המציג שירותי תפירה אישית לגברים, המדגיש אומנות ובדים יוקרתיים מאיטליה ואנגליה.
made4me-shop.com: חנות מקוונת המאפשרת ללקוחות לרכוש נעליים ואביזרים הניתנים להתאמה אישית, עם אפשרויות התאמה אישית מתקדמות הודות לקונפיגורטור תלת מימד.
המטרה הייתה ליצור פלטפורמות אינטואיטיביות ואסתטיות, להציע חווית משתמש חלקה ולהדגיש את האלגנטיות והאיכות של מוצרי Made4Me.
ניהלנו את חשבונות האינסטגרם והפייסבוק של Made4Me, ופרסמנו באופן קבוע תוכן מעורר השראה ואינפורמטיבי. פוסטים המדגישים אוספים הניתנים להתאמה אישית, אירועי אולם תצוגה ועדויות של לקוחות שותפו כדי לחזק את המעורבות הקהילתית ולהגביר את המודעות למותג.
קמפיינים פרסומיים ממוקדים יושמו כדי לקדם את שירותי התפירה המותאמים אישית ומוצרים הניתנים להתאמה אישית של Made4Me. על ידי התמקדות במבצעים מיוחדים, מכירות ואירועים כגון תחרויות, משכנו קהל מוסמך לאתרי האינטרנט ולאולם התצוגה, הגדלת המכירות והזמנת פגישות.
האתרים made4me.co.il ו-made4me-shop.com מציעים כעת חוויה מקוונת מגובשת וסוחפת, המשקפת את האלגנטיות והאיכות של מוצרי Made4Me. אתר הראווה מציג ביעילות את שירותי התפירה המותאמים אישית, בעוד שהחנות המקוונת מאפשרת התאמה אישית קלה של מוצרים הודות לקופיגורטור התלת מימד.
ניהול מדיה חברתית פרואקטיבית חיזק את הנוכחות של Made4Me בפלטפורמות דיגיטליות, טיפח אינטראקציה מוגברת עם הקהילה ומשיכת לקוחות חדשים. קמפיינים פרסומיים אסטרטגיים יצרו תנועה מוסמכת לאתרים ולאולם התצוגה, תרמו לגידול ניכר במכירות ובפגישות.
לבסוף, זרימות אימייל מותאמות אישית שמרו על תקשורת אפקטיבית עם הלקוחות, תוך שהם מעודכנים בהצעות מיוחדות, מכירות ותחרויות, שחיזקו את המעורבות והנאמנות שלהם למותג.
"שירות ללא דופי, תמיד קשוב וזמין, עם תוצאות קונקרטיות ואיכותיות בכל פרויקט שבוצע".
Rudy Meyer ALALI
מייסד המותג
WhatsApp us