למה חשוב להיות ראשון ?

כיום, ברור לכל כמה חשוב וחיוני לבעל עסק, להופיע בדף הראשון של גוגל בחיפוש מילים הרלוונטיות ללקוחות פוטנציאליים. אז איך להיות ראשון בגוגל ?

מחקרי משתמשים הראו שכ-91% מה ״קליקים״ מקורם בתוצאות מהעמוד הראשון של גוגל. מי שלא מצא את מה שהוא מחפש בעמוד הראשון, כנראה ימשיך לחיפוש חדש או יעבור הלאה. רק  5% מהמשתמשים ימשיכו לעמוד השני בתוצאות החיפוש בגוגל.

בהתחשב בנתונים האלו, כדי להצליח במשיכת לקוחות חדשים ולעודד אותם לבצע פעילויות באתר שלך, העסק שלך חייב להיות בעמוד הראשון.

במאמר זה אתן כמה טיפים מעולים, שיעזרו לך למקסם את הסיכויים להופיע בעמוד הראשון בגוגל.

מושגי בסיס:

ישנן 2 שיטות למצוא את עצמך בגוגל:1. קידום ממומן , 2. קידום אורגני.

1.קידום ממומן

קידום ממומן  מורכב מהגדרת קמפיינים מבוססים על חיפוש בתשלום באמצעות מודעות googleads  . למעשה, גוגל משתמשת ב״מכירה פומבית״ עבור כל מודעה שתרצה להציג בהתאם למילות המפתח שהגדרת, כאשר ככל שהמילה ״מבוקשת״ יותר, כך גם יעלה המחיר שלה. לכן לאסטרטגיה זו יש יתרונות רבים, אך בטווח הארוך היא לעולם לא תהיה רווחית כמו קידום אורגני.

sea-קשת החיפוש

2.קידום אורגני

קידום אורגני (מכונה גם SEO) היא האסטרטגיה הטובה ביותר עבור כל חברה שמציעה שירותים או מוצרים באינטרנט.

לפני רכישת המוצרים או השירות שלך, לקוחות פוטנציאליים צריכים להכיר אותך ואת המותג שלך (משפך שיווקי ).  והדרך הטובה ביותר לקדם מודעות למוצר או שירותים של עסק אינטרנטי, היא כאשר אותו העסק מופיע בעמוד הראשון של גוגל.  קידום אורגני מאפשר לעשות זאת, מבלי לשלם עבור קידום מילות החיפוש כמו שנעשה בקידום ממומן.

המטרה היא, ששימוש נכון בקידום אורגני יציב את הדפים שאתה מעוניין לקדם בעמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל

3.מה כדאי לעשות ?

כדי להבין את השוני בין האפקטיביות של שני סוגי הקידום, ניקח לדוגמה את המקרה הבא:

1,000 איש בחודש מחפשים בגוגל: ״משרד עורכי דין בתחום הנדל"ן בתל אביב"

אם אתה נמצא בעמוד הראשון בחיפוש המילים האלו בגוגל, אז סטטיסטית, בממוצע 31% מהמשתמשים יבקרו באתר שלך בכל חודש. זאת אומרת 310 אנשים.

אם עובדים באסטרטגיה של קידום ממומן, צפוי ממוצע של קליקים באתר (ctr) של 3% עד 4% , עם עלות גבוהה למדי לקליק למרות שהתוצאה מופיעה בעמוד הראשון בגוגל.

עכשיו שהבנת כי קידום אורגני הוא מקור ההצלחה לחברה באינטרנט בואו ננסה להבין איך להגיע לשם מבלי להוציא כספים רבים על קידום ממומן, שלא בהכרח יביא את התוצאות הרצויות.

7 טיפים שיעזרו לך להופיע בעמוד הראשון בגוגל

1.מילות מפתח

לפני יצירת דף חדש באתר, תצטרך להגדיר את מילות המפתח שלך. עליך לבחור רשימה של מילות מפתח או צירופי מילים שידגישו את המוצרים או השירותים שלך כדי להניע את התנועה האורגנית לאתר שלך.

כדי להגדיר ביטויים אלה צריך לקחת בחשבון  מינימום של 3 מילים שמקורן בביטוי עם נפח גבוה של חיפושים בגוגל.

לדוגמה: יכולתי לקרוא לדף הזה:"7 טיפים כדי  להיות ראשון בגוגל" במקום "איך להיות ראשון  בגוגל". אם הייתי עושה זאת, אז לרוע המזל הייתה לי תנועה  נמוכה מאוד  מכיוון שיש מעט מאוד אנשים שחיפשו  מידע בנושא עם ביטוי כזה, ואפילו פחות אנשים עם פוטנציאל המרה גבוה.

2.כתובת URL

עכשיו שיש לך את מילות המפתח שלך שמגדירות במדויק את העסק שלך, אותן מחפשים לקוחות פוטנציאליים אליהם אתה רוצה להגיע, הגיע הזמן ליצור את כתובת ה-URL שלך. כתובת האתר חייבת להיות קצרה,  מורכבת ממילים ואך ורק באנגלית.

3.כותרים

הכותרת H1 היא  הביטוי המדויק שאתה מבקש לקדם בגוגל. עדיף לכתוב אותה בצורה  שאלה. התת-כותרות שהן h2, h3, h4 יצטרכו לכלול את מילות המפתח שלך או וריאציה אחרת של הכותרת מה- h1

דוגמה:

איך להיות ראשון בגוגל? h1

להיות הראשון בגוגל h2

השלבים השונים שנדרשים כדי להופיע בעמוד הראשון של גוגל H3

4.תוכן

למבקרים שלך אין זמן לקרוא דפי בלוג ארוכים. חשוב להשתמש באותיות מודגשות ובמספור בתוכן. תמונות או  סרטונים מ- YouTube  יאפשרו  למבקרים לקבל את המידע הדרוש מהר יותר מבלי לאבד סבלנות ולהמשיך הלאה מבלי לבצע אינטראקציה עם העמוד.

5.קישורים פנימיים

חשוב שיהיו בעמוד לפחות 3 קישורים ששולחים אותך לדף אחר של האתר שלך. חשוב להוסיף קישורים באופן טבעי שלא יפגעו בשטף הקריאה ויתסכלו את המבקר. זהו חלק מהמשפך השיווקי שדיברנו עליו מוקדם יותר במאמר זה.

6.קישורים חיצוניים

ראינו את הקישורים הפנימיים (באתר)  אבל יש גם את הקישורים החיצוניים שהם נקודה חשובה עבור  קידום אורגני.  קישורים חיצוניים יכולים להופיע  בדרכים שונות, ובכלל זאת  מאינדקס  האתרים המאפשר לך להוסיף מאמרים לבד או מאתר אחר שיש לו קשר לפעילות שלך. קישורים אלו עובדים על שיתוף פעולה בין אתרים, והחלפת קישורים אורגנית שמטיבה עם שני הצדדים.

ולדוגמה, לאתר העוסק בצילום יהיה אינטרס להחליף קישור באתר הדפסה מכיוון שמדובר בשתי פעילויות משלימות.

בכל החלפה חשוב לבדוק האם האתר ״המחליף״ הוא באיכות (להשוות את האיכות של אתר) כי האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון את איכות הקישורים החיצוניים בהם אתה עושה שימוש לצורך הדירוג האורגני.

7.my google business

מדובר בנקודה חשובה ביותר. my google business  הוא כרטיס הביקור המקוון שלך בגוגל. הוא מאפשר למשתמשים לאתר את העסק שלך מהר וביעילות בעמוד הראשון בגוגל לצד התוצאות האחרות, יחד עם מידע נוסף שגוגל יציג  בתצוגה הראית, כגון הכתובת שלך על מפות גוגל, מספר הטלפון של החברה, שעות הפתיחה ועוד.

אם תיישם את 7 הטיפים שציינתי במאמר זה, תוכל לשפר מאד את הסיכויים שלך להופיע בעמוד הראשון בגוגל, וגם אם זה לא יקרה מיד, מדובר בתהליך הדרגתי ולאט לאט העסק שלך יעלה במיקום התוצאות לאורך זמן. כדי למקסם את יעילות הקמפיין, קיימים גם כלים שיכולים לשפר את העמוד שלך, ולאפשר לך לראות את האבולוציה של העמוד.

כדי לקדם עמוד באופן אורגני אמנם לא נדרשים משאבים כלכליים משמעותיים כמו במקרה של קידום ממומן אבל נדרשת סבלנות, עקביות וכמובן להמשיך לכתוב תוכן איכותי שיעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

אם אתה שוקל לבצע קידום אורגני כדי למקם את העסק שלך בעמוד הראשון בגוגל, אל תהסס לפנות אלינו.

בדיקה seo חינם

פנייתך התקבלה בהצלחה.
נציג יחזור אליך בהקדם האפשרי.

רוצים לשמוע עוד פרטים