Accueil » איך בונים דף נחיתה ?
דף נחיתה הוא דרך מעולה לשפר את יחס ההמרה!
יחס המרה הוא מושג שיווקי, המודד בין היתר את יחס של הכניסה לאתר האינטרנט או לחנות.
אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את יחס ההמרה של לקוחות או קונים פוטנציאלים לכניסה לאתר, הוא באמצעות יצירת ״דף נחיתה״.
מדובר למעשה בדף אינטרנט בודד, המתפקד כשער כניסה לפלטפורמה שלכם. תפקידו של דף הנחיתה, הוא לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי למטרה ספציפית ולבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר או אפילו לביצוע קניה מידית.
איך לבנות דף נחיתה איכותי?
לאחר שלמדנו על החשיבות והתועלת שיכולה לצמוח מיצירת דף נחיתה, הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לבנות דף נחיתה איכותי:
כדי לשפר את היחס המרה כדאי מאד להציע הצעה אחת בלבד ללקוח הפוטנציאלי. מחקרים משתמשים הראו כי לקוח פוטנציאלי שמתבקש להתמודד עם יותר מידי מידע, עלול להתבלבל ולעזוב את העמוד. לכן, כל דף נחיתה יכלול פעולה אחת בלבד.
קישור לדף נחיתה המלאה: דף ניחיתה לקדום אתרים
מטרת הכותרת, מעבר למשיכת שימת לבו של הלקוח הפוטנציאלי לעמוד, היא להסביר את המסר של הצעה. כותרת מעניינת ומושכת את העין תוביל את הלקוח הפוטנציאלי להמשיך לקרוא ולנהל אינטראקציה עם העמוד.
מומלץ מאד לסכם בכמה שורות את כל יתרונות השירות או המוצר באופן ברור ובהיר לקורא. בתוך כך, השתדלו לנמק את הטעמים שהופכים את העסק שלכם או המוצר המוצע, לרלוונטיים ביותר למבקר. את התוכן ניתן לכלול כתת כותרת או בטקסט קצר של כ- 30-40 מילים. התוכן יהיה חד וקולע, וידבר על המותג או המוצר ובעיקר על היתרונות שלו.
נסו להבין איזה רגש תרצו לעורר אצל המבקר, שיעודד אותו לנהל אינטראקציה עם העמוד ולבצע את הפעולה המוצגת בו. האם אתם רוצים ליצור אצלו תחושת ביטחון ואמינות? תשוקה או אמביציה? זיהוי התחושות הרצויות אצל הקורא, יסייעו לכם להבין את צרכיו ולבנות את התוכן בדף הנחיתה בהתאם להם.
הדף צריך להישמר נקי, בהיר וברור. הימנעו במידת האפשר מלכלול בו תפריטים ראשיים או לינקים חיצונים שיעבירו את המבקר למקום אחר, וינווטו אותו החוצה מהדף. כל פעולה שעלולה לגרום לקורא לאבד את הריכוז ולא להתמקד במסר הראשי, אינה רצויה ותוביל למטרה ההפוכה. מחקרי משתמשים מראים כי יותר מ-40% מהמבקרים לא חוזרים לפעולה המקורית המבוקשת בגלל קישורים חיצונים.
כדי לשפר את היחס המרה יהיה עליכם לבנות 2 דפי נחיתה.
A דף המקורי ו-B גרסה שתכיל מידע מעט שונה מהמידע הכלול בדף A. שני הדפים יקודמו באמצעות אותם הכלים (תקציב, קהל וזמן) ואחרי שבוע או שבועיים תקבל תמונה ברורה ביחס לאפקטיביות של כל דף, ואחוז ההמרות של כל חלופה. כמובן, שעל מנת להגיד למטרות המקוות, יתכן ותצטרכו לבצע שינויים בשבועיים הראשונים.
לסיכום בניית דף נחיתה אפקטיבי שישרת את המטרות העסקיות שלכם, יכולה להיות משימה פשוטה, כל עוד שומרים על עקרונות הבסיס, דוגאים להגדיר את המטרות מראש, ונשארים סבלניים וממוקדים בתקופת ה- TESTING.
אם אתם מעוניינים לבנות דף נחיתה אפקטיבי, יעיל, שיאפשר לכם להגביר תנועה לעסק שלכם ולהעלות את אחוזי ההמרה, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם.
WhatsApp us