fbpx

כמה עולה קמפיין בגוגל?

אם אתה רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך באמצעות מודעות גוגל, חשוב שתדע כמה עולה קמפיין  בגוגל ומהי הדרך הטובה ביותר להשקיע את תקציב הפרסום שלך בגוגל. חשוב גם לדעת, שהצלחת הקמפיין שלך לא תלויה רק בתקציב שלך ושתקציב גדול לא בהכרח מבטיח חשיפה גבוהה או קמפיין אפקטיבי. 

1.תקציב AdWords

על מנת להקים את התקציב שלך יש 3 דברים שתצטרך להגדיר מראש:

1.תזמון הקמפיין שלך.

2.סוג הקמפיין.

3.עלותן של מילות המפתח הרלוונטיות לקמפיין שלך.

העלות תקבע מה יהיה התקציב החודשי שיושקע בקמפיין, ומה תהיה החלוקה לתקציב יומי.

דוגמה: התקציב החודשי שלך הוא 4000₪ אז  4000/30.4 = תקציב ₪131.6 ליום

חשוב להבין שתקצוב קמפיין בגוגל הוא דבר דינמי ולכן לעתים קרובות תצטרך לשנות את התקציב היומי שלך, על פי ניתוח התוצאות מהימים החולפים.

במקרים רבים גוגל ״תבזבז״ ביום אחד, יותר מהתקציב היומי שלך, אך לא צריך לדאוג, גוגל לא תוציא יותר מהתקציב החודשי שלכם המוגדר מראש. העלויות היומיות יותאמו בימים העוקבים ולפני סוף החודש.

2.מה עלות קמפיין בגוגל?

לעתים קרובות בעלי עסקין מתקשים קשה להגדיר תקציב לקמפיין.

כדי לתקצב קמפיין באופן ריאלי ומשתלם, צריך קודם כל להגדיר מה הן המטרות שלך. האם ברצונך לחשוף את המותג שלך? האם ברצונך להגדיל את מספר הביקורים באתר שלך? האם ברצונך למכור את המוצרים שלך? להגיע לקהל לקוחות חדש? לחשוף משתמשים וותיקים או לקוחות עבר למוצרים חדשים?

 

  1. ״בידינג״

בהתאם למטרות שהגדרת, גוגל תציע לך אסטרטגיה תקציבית שאמורה להתאים למטרות שלך.

  • אם הגדרת שהמטרה העיקרי שלך היא תנועה
 

״מקסימום קליקים״:  תוכל להגדיר באופן אוטומטי את הצעת המחיר על מנת למקסם את כמות הקליקים במסגרת התקציב שלך. עם אסטרטגיה זו אתה מגדיר רק את התקציב היומי הממוצע שלך וגוגל דואג לשאר.

CPC ידני: אתה יכול לשלוט בסכום הצעת המחיר בעצמך. אתה משלם את הסכום הקבוע רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך.

  • אם הגדרת שהמטרה העיקרי שלך היא המרה
 

האסטרטגיות הבאות יעילות רק לאחר שיש לך כבר קמפיין שעובד כמה חודשים, ולא מומלץ להשתמש בהן בקמפיינים התחלתיים.

יעד עלות להמרה (CPA): אסטרטגיה זו משמשת כאשר אתה כבר יודע מראש מהי עלות הפניה עבור קמפיינים פוטנציאליים.

מקסימום המרות: אסטרטגיית הצעת מחיר חכמה זו מגדירה הצעות מחיר באופן אוטומטי כך שהקמפיין שלך יפיק את ההמרות הרבות ביותר בזמן אמת, באמצעות מינוף כל התקציב.

אופטימיזציה עלות לקליק: אסטרטגיית הצעת מחיר ידנית זו מאפשרת לך לתעד המרות נוספות על-ידי התאמה אוטומטית של הצעות המחיר הרלוונטיות לך, עבור קליקים שנראים סבירים ליצור מכירה, או המרה באתר שלך. 

2.כיצד לחשב את המכירה הפומבית

מי שמציע את ההצעה הגבוהה ביותר לא תמיד זוכה !!!!

מערכת המכירות הפומביות של גוגל שונה ממערכת המכירות הפומביות הקלאסיות, אשר מתבססות במקרים רבים על הצעה הטובה או הגבוהה ביותר. במערכת המכירה הפומבית של גוגל, המיקום במכירה וסיכויי הזכייה, תלויים ב-3 קריטריונים: 1. הצעת מחיר  2. ציון איכות. 3. הפופולריות של מילת המפתח.

הצעת מחיר מרבית x רמת איכות = מיקום המודעה בין תוצאות החיפוש בגוגל.  

 אם אתה יכול לקבל הצעת מחיר גבוהה מאוד עם רמת איכות נמוכה מאוד, שתוביל את המודעה שלך למיקום נמוך בין תוצאות החיפוש בגוגל. לכן איכות המודעה ודף הנחיתה שלך חשובה מאד.

אינדיקטורים שיעזרו לך לקבוע את התקציב שלך

כדי לפשט את תהליך התקצוב כאשר מתכננים קמפיין בגוגל, גוגל תקים עבורכם אינדיקטורים כדי לקבוע את התקציב ההולם לקמפיין.

א. נתח חשיפות במיקום הבולט ביותר בחיפוש (דירוג)

״נתח חשיפות במיקום הבולט ביותר בחיפוש (דירוג)״ הוא הקצב שהמודעה שלך אינה פועלת מכיוון שהדירוג שלך אינו מספיק

אינדיקטור זה אינו גלוי כברירת מחדל באפשרותך להוסיף אותו על-ידי בחירה: עמודות שינוי עמודות מדדים תחרותי  > נתח חשיפות שהוחמצו ברשת החיפוש דירוג).  

'נתח חשיפות במיקום הבולט ביותר בחיפוש

ב. “מוגבל על-ידי התקציב”

כאשר התקציב היומי שלך קטן מהסכום המומלץ. כתוצאה מכך, המודעות שלך אינן מוצגות מספיק

3. כיצד להפחית את העלויות שלך בגוגל

א. שפר את ציון האיכות שלך

כאמור, ציון האיכות של התוכן המקודם, הוא חלק מהקריטריונים שיקבעו את המיקום שלך בגוגל. ציון האיכות מחושב ביחס ל- CTR, השימושיות של המודעה והרלוונטיות של דף הנחיתה.(ראה “מה זה CTR“)

קריטריון האיכות מיוצג על ידי ציון בין 1 ל -10 שגוגל נותנת עבור כל מילת מפתח שתכלל במודעה שלך.

>6 אתה משלם פחות עבור הקליק ואתה משודר לעתים קרובות יותר.

=6 אתה משלם את המחיר הנכון.

6< אתה משלם יותר אבל תקודם פחות.

ב. בדיקות

אל תהסס לבדוק מודעות מרובות בצורות שונות על פני תקופה של 15 יום, לסנן את המודעות הלא אפקטיביות ולשמור על המודעות הרלוונטיות ביותר

ג. פלח את קבוצות המודעות שלך

מילות מפתח עם דירוג מתחת ל-6 יהיו יקרות מאד. חשוב ליצור קבוצות מודעות מדויקות יותר כדי שישפרו את הדירוג והעלויות שלך.

ד. התמקד בתזמון חשיפת המודעה

כל יום וכל שעה לא יתנו את אותה תוצאה. חשוב לבחור את הימים והשעות הטובים ביותר לקידום המודעה באמצעות גוגל, באופן שישיג את התשואות הטובות ביותר תוך הפחתת עלויות.

ה. שיפור דף הנחיתה שלך

דף הנחיתה צריך להיות ידידותי למשתמש. דף נחתימה שאינו ידידותי ונגיש למשתמשים יזיק לקידום המודעה ולאפקטיביות של הקמפיין. זכור שציון האיכות שלך תלוי גם באופן בו נערך ומוצג דף הנחיתה (ראה “איך בונים דף נחיתה”)

ו. מקד מילות מפתח פחות תחרותיות

מילות מפתח עם התאמה ״רחבה״ עולות לעתים קרובות יותר ויש להן CTR נמוך. במקום זאת, עבוד עם מילות מפתח עם ״זנב ארוך״ כדי להפחית את העלויות שלך בגוגל.

 

ז. בחירת ביטויים מדויקים

בד״כ קיימות מספר התאמות למילות מפתח. כאשר אני משתמש במילת מפתח רחבה, יש פחות דיוק והתאמה לקהל הספציפי אותו אני רוצה. כאשר נתאים מילות מפתח מדויקות יותר אנו נקבל קליקים רלוונטיים יותר ונפחית את העלויות שלך.

ח. להוריד את ההצעת מחיר שלך לקליק

ניתן להוריד את התקציב היומי דרך הורדת מחיר העלות לקליק. אך צריך לקחת בחשבון כי הדבר עלול לגרום לנזק, לכן יש לשקול זאת. בטרם הורדת התקציב היומי עדיף לשפר את ציון האיכות שלך לפני הורדת מחיר העלות לקליק.

 

לדעת את העלויות של קמפיין גוגל דורש ניסיון והרבה זמן להשקיע. אל תהססו לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin

מחפש הצעת מחיר, יעוץ או לתאם פגישה?

Rate this post

בדיקה seo חינם